pondelok 1. apríla 2013

Trocha nechtového folklóru




Avon - Coral beat, krásne oranžová, ale totálne nekrycia záležitosť, cezeň dve vrstvy Astor quick'n GO! 210



S úmornými štyrmi vrstvami mi ešte stále zľahka presvitali odrastené časti nechtov, ale to sa aspoň čiastočne schovalo pod shimmerom toho nešťastníka od Astor. Tí asi fungujú v nejakom inom vesmíre, neviem, ale rozhodne majú odlišnú časomieru, lebo keď tento lak uschne za 45 sekúnd tak ja mám podľa výpovednej hodnoty tohto údaju asi tak 12 rokov. Ešte k vlastnostiam - je pekný, ale so žiadným krytím nepočítajte, pre mňa, keďže neznášam sheer laky je použiteľný jedine ako efektový nadlak. Každopádne, bez Seche Vite by táto kombinácia určite neprežila. 
Ale ako nie je to škaredé zas..



Žiadne veľkonočné zdobenie som pôvodne nemala v pláne, ono ani toto nemalo byť veľkonočné, ale sa mi to tak nejak.. stalo. :o)


Po dvoch dňoch ma začali nechty nudiť, tak som si napred spravila čevenú francúzsku manikúru, ale stále to nejak nebolo ono. I chopila som sa bodkovača a výsledok vidíte.


Čo keby to bol trójsky kôň? Teda.. sliepka.. Treba preveriť, nepriateľ (v podobe ponožky, kefky, gumičky alebo papierika z cukríku) číha na každom rohu! :o)


Neviem či je to veľkonočné, mne to pripomína troška kroje, ale zas v tomto ja radšej pomlčím, lebo posledný kroj čo som videla dlhšie ako päť sekúnd bol na obraze v pracovni súdružky zástupkyňe riaditeľky základnej školy, a to bolo hooooodne dávno! :-D

Tak majte pekný pondelok, vyzerá to že aj slnko sem zablúdilo na pár chvíľ, tak si ho užime. :o)

Vaša

Babs

8 komentárov:

  1. Moc pěkné, ke tvému tvaru nehtů se to hodí, opravdu vypadají jako malé kraslice :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A sranda že to fakt nebol zámer.. :o)

      Odstrániť
  2. Išla som ti písať, že ja na oranžové nechty moc nie som, ale ako som kukla na moje prsty behajúce po klávesnici s nalakovanou GS 159-tkou... Až mi smiešno prišlo :-))) Takže odvolávam, oranžová je nová fialová :-)))
    A zdobenie je super, ja som sa tento rok neodhodlala, ale tebe to vyšlo krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ty si si to vynahradila parádne pred aj po VN! :) Ďakujem za pochvalu.. :)

      Odstrániť
  3. jej to je milé, krásne farebné. inak tiež mám tohto nešťastníka od Astor č. 210 :-D mám ho nafotený na laku Peachy od Gosh a výsledok je veľmi krásny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nešťastník, keby nebol taký pekný, efektný, už je dávno s niečím pomiešaný.. :D

      Odstrániť
  4. Jj, jak píše viennettka, vypadají jako krásné kraslice;-) Ovšem opět jsem mrtvá smíchy z tvého textu a z videa taky, to můžu vidět pořád dokola a neomrzí:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je pre mňa najväčia poklona, keď sa zabavíte a aj oku ulahodíte, preto to robím!! ĎAKUJEM!!! :-*

      Odstrániť