piatok 20. septembra 2013

Precious

Samú ma to prekvapilo, ale kde bolo tam bolo, v krajine kde sa lak sypal a trblietky liali, bola raz jedna nedôsledná blogerka nominovaná milou Petalkou a stala sa tak hrdou nositeľkou titulu Liebster award, ktorý je zameraný na objavovanie nových blogov. Princezne Pipine týmto ešte raz ďakujem a pustím sa do odpovedí na otázky ktoré si pre nás, tri šťastlivkyne, vymyslela.

Otázky pre nominované od Petalky:
1) Tešíš sa, že si sa tu ocitla? ;)
No jasnačka, teším sa a súčasne som prekvapená že pri mojej frekvencií prispievania na blog som sa k niečomu tak milému dopracovala! :o) Vážim si to a beriem to aj ako motiváciu to tu troška zveľadiť. 
2) Prečo si sa rozhodla blogovať?
Blogovať som začala už pomerne dosť dávno, môj pôvodný blog In love with POLISHES vznikol v októbri 2010. Vlastne ani neviem čo presne ma k tomu viedlo, asi záľuba vo farbičkách, nedostatok CS lakových blogov a nejaké vnútorné pnutie. :-D
3) Máš aj anonymné a škaredé komentáre, alebo len dobré skúsenosti s čitateľmi?
No ja mám vo všeobecnosti máličko komentárov, mojimi komentovacími stálicami sú jednonznačne Dejnička, Suzi a Miss Marta, čiže negatívne komentáre nemám vôbec. A som preto rada. :o)
4) Čo ťa drží pri tom, aby si to s blogom nevzdala?
Že sa vždy nájde niekto kto si ma rád prečíta, pochváli, koho moje čarbanice pobavia. Nepotrebujem mať tisíc čitateľov, teší ma aj tých pár čo sa sem radi vracajú a som za to vďačná.
5) Koľko krát denne klikneš na štatistiku svojho blogu?
Úprimne? Ešte som na ňu neklikla
6) Si na ňom závislá?
Je to milé, príjemné a tvorivé rozptýlenie, ale určite nie závislosť.
7) Čo ťa na iných blogoch vytáča?
Neviem či práve vytáča, ale vo všeobecnosti ma nebavia blogy z ktorých smrdí na sto honov že vznikli len za účelom získavania produktov na recenzovanie. Na také si kliknem iba raz.
8) Aké blogy by si odporučila ostatným?
No rozhodne VerunkuZuzičkuPipi MartushkuPéťuMínu a pre mňa novoobjavenú, ale absolútne úžasnú blogerku, myslím že sa volá Lucka. Klíkám na veľmi veľa blogov, a aj veľmi rada, ale toto sú také moje stálice najstálejšie.
9) Ako dlho myslíš, že ťa ešte blogovanie bude baviť?
Tak toto je zapeklitá otázka! :o) U mňa je to také že hojdačka. Mám obdobia keď si to vyslovene užívam a potom zas príde taký "tvorivý" útlm. Nedokážem to úplne odhadnúť, ale myslím že tak skoro to nezabalím. :o)
10) Charakterizuj seba a svoj blog tromi slovami.
Uf. Seba? Opatrná. Emotívna. Samotárska.
A blog.. Osobný. Nekomerčný. Mačací. :o)

Tak neviem či a nakoľko vás odpovede zaujali alebo pobavili, fakt je že som nad nimi nijak nepremýšľala a dala som to takpovediac "z prvej". 

Ako pokračovateľky by som označila Monu, Lucku a kohokoľvek kto bude mať chuť odpovedať na moje otázky.

1./ Pamätáš si komentár ktorý Ťa najviac potešil?
2./ Skamarátila si sa s niekým prostredníctvom blogu?
3./ Obľúbená farba?
4./ Máš nejaké zvieratko?
5./ Kam by si to rada s blogom dotiahla?
6./ Kupuješ kvôli blogu viac kozmetiky než si zvykla predtým?
7./ Vedia Tvoji blízki a kamaráti že bloguješ?
8./ Je niekto z "branže" s kým by si sa rada stretla osobne?
9./ Akú inú záľubu okrem blogu ešte máš?
10./Daj link na svoj podľa Teba najlepší príspevok! :o)


Tak. To je asi tak všetko. 
Idem vyvesiť prádlo, lebo naša práčka vydáva fakt nepríjemný hysterický zvuk keď chce byť vyprázdnená. :o) Majte krásny víkend!

Babs

3 komentáre:

  1. Nejdřív jsem si uvařila kávičku a teď si můžu hezky v klidu počíst a užit si to;-) Škoda, že to bylo tak krátké, ale mic mě potěšila zmínka o mně:-) Jo a jinak nevím, jestli je chyba u mně, ale funguje mi odkaz jen na první Verunku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež mi nefungujú odkazy. naša práčka už doslúžila, dnes som bola pozrieť ponuku :-/ vďaka za zmienku ♥

    OdpovedaťOdstrániť